SeitenTabs

November 24, 2013

The November Pants






Leather jacket, Trousers, Sweater & Necklace : Zara
Shoes : Topshop


ENG:If you had told me one year ago, that I will be loving these kind of pants I wouldn't have believed you.
Now I'm sitting here, with three pairs of "real" trousers (yes, that's what I call them...), not paying any attention to my well-beloved skinny jeans.
What can I say, they are just so much more fashionable than normal jeans. Plus, they are so easy to pair with. I just add a plain sweater, tucked in, and a leather jacket (for the casual touch!) and I'm ready to go. My only style problem with these pants, are shoes. As I'm not a high-heel kind of girl, I tend to always wear my cut-out shoes because I find them to be the only ones who are chic enough to be worn with these pants!


DEU:Hätte mir jemand vor einem Jahr gesagt, dass ich solche Hosen in Zukunft lieben würde, hätte ich ernsthaft an deren Einschätzungsvermögen gezweifelt.
Und nun sitz ich hier, mit drei Exemplaren von diesen "richtigen Hosen"(ja, so nenne ich sie...), ohne jegliche Aufmerksamkeit an meine geliebten Skinny Jeans zu verschwenden. Nunja, was soll ich sagen, diese Hosen sind einfach mehr "high-fashion" als normale Jeans. Außerdem sind sie superleicht zu kombinieren, ich trage dazu einen einfachen Pullover und eine Lederjacke (damit es nicht zu ernst wird!).
Das einzige Style-Problem, dass sich mir in den Weg stellt, sind die Schuhe. Ich trage nicht gerne  High-Heels, weshalb ich immer auf meine Cut-Out Schuhe von Topshop zurückgreife.