SeitenTabs

Januar 31, 2014

Gold & Black Newcomers




























Skirt : H&M
Top : The Kooples
Bracelet : Topshop
Nail Polish : Douglas

ENG:In lack of a proper outfit post, I decided to make photos of these month's newcomers for you. As you can see, black and gold are the only two colors represented in these photos. Personally, I like this combination of colors, it's very expressing and you can almost never go wrong with it. Sometimes it can be a bit too glamour, but in the end it's -just like always- all about the way of styling, n'est-ce pas?
The pleated leather skirt was a january's sale bargain, just like the bracelet. It's kind of a souvenir, as I bought it in Cape Town. The top has been given to me by my french friend Célina for christmas. I really love and can't wait for spring to wear it.

FR: Vue que je n'ai pas encore preparé le prochaine post sur un outfit, j'ai décidé á prendre des photos des nouveaux achats du mois de janvier. Comme vous pouvez voir, il n'y a que les couleurs noir et d'or sur ces photos -une combinaison qui me semble très expressife. Parfois les deux couleurs ensemble font  trop glamour, mais après tout c'est une question de styling, comme toujours dans la mode. 
Le jupe plissé était une bonne affaire de soldes en janvier, juste comme le bracelet (que j'ai achète en Le Cap). Ma copine française m'a offert le top noir comme cadeau de Noël, je l'adore et je suis impatient de le porter en printemps. 

Keine Kommentare: